Darmowa dostawa kurierem lub paczkomatem od 99zł!

Szukaj

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO sklep-dog-care.pl

§1

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem strony internetowej o adresie www.sklep-dog-care.pl Sprzedaż prowadzona jest na podstawie niniejszego regulaminu [dalej „Regulamin”] z uwzględnieniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Właścicielką Sklepu jest Anna Grzonek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą 

Good Dog Care Anna Grzonek 

NIP:1181897105

ul. Josepha Conrada 18/53, 01-922 Warszawa, 

telefon: +48 515 992 307

adres email: kontakt.dog.care@gmail.com

  1. Ceny podane w Sklepie wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają̨ podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy.
  2. Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędy i awarie systemu Shoplo, przyczyniające się m.in.do nieprawidłowych cen artykułów.
  3. W przypadku problemów z zamówieniem, wynikającym z awarii systemu sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
  4. Błędny brak naliczania opłat za dodatkowo płatne akcesoria jest ściśle uzależniona od ustawień przeglądarek klientów składających zamówienia. Niestety nie mamy wpływu na ustawienia przeglądarek klientów tj. wyłączona obsługa Java Scriptu, zewnętrzne wtyczki, bądź inne niestandardowe ustawienia przeglądarki. W przypadku takiej sytuacji, sklep ma prawo odstąpić od umowy lub zaproponować inne rozwiązanie.

§2

Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać w następujący sposób:
    1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
    3. poprzez zakup produktu na stronie
  1. Zamówienia internetowe mogą być składane 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
  2. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  3. Składając zamówienie Klient wskazuje:
    1. swoje dane osobowe w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
    2. zamawiany towar,
    3. adres, na jaki ma być dostarczony zamawiany towar,
    4. sposób dostawy,
    5. sposób płatności.
  1. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 72 godzin od złożenia zamówienia drogą mailową.
  2. W przypadku przedpłaty zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia zapłaty.
  3. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
  4. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego.
  5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Brak wpłaty klienta w stosownym terminie oznacza anulowanie zamówienia.
  6. Złożenie zamówienia i jego potwierdzenie przez Klienta w sposób wskazany w ust. 4 stanowi prawnie wiążącą umowę sprzedaży zawieraną pomiędzy Sklepem a Klientem.
  7. Czas realizacji zamówienia liczony od zaksięgowania wpłaty (pozytywnej autoryzacji płatności) to :
  • 24h (od pon do pt) dla artykułów standardowych, dostępnych od ręki.
  • 3 dni robocze dla artykułów wykonywanych na zamówienie ze standardowymi dodatkami - tak jak obroże, szelki, smycze, mydełka, biżuteria personalizowana.
  • 5 dni roboczych dla artykułów wykonywanych na zamówienie z niestandardowymi dodatkami.
  • Do 14 dni roboczych dla odzieży i produktów z haftem - tj. Bluzy, koszulki, torby.
  • Zawsze staramy się, by czas realizacji był jak najkrótszy (do 24-48h), jednak jest on zależny od ilości zamówień oraz dostępności produktów.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy systemu Shoplo.

W przypadku błędnie naliczonej kwoty za zakupione artykuły,sklep ma prawo do odstąpienia od umowy.

§3

Płatności

Na naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.

  1. Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

§4

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (kurier, Inpost, DPD, Poczta Polska) lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie Sklepu.
  2. Zamówione towary wysyłane są zwykle do 24h po otrzymaniu wpłaty (standardowe produkty) lub maksymalnie do 14 dni roboczych (produkty personalizowane,na zamówienie)
  3. Czas dostawy zależny jest od firm wysyłkowych
  4. W przypadku płatności przelewem albo przy pomocy karty płatniczej, termin na dostarczenie towarów liczony jest od daty zaksięgowania należności.
  5. Koszty przesyłki dostępne na stronie dotyczą wysyłki do Polski

§5

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu poprzez wysłanie emaila na adres kontakt.dog.care@gmail.com wraz z opisem reklamowanego towaru i jego niezgodności z umową.
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. W przeciwnym razie koszty poniesionych przesyłek ponosi Klient.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odbioru towaru, o ile towar nie nosi śladów użycia i nie jest wykonany na zamówienie
  2. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  4. W terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Zwrot środków dokonany zostanie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  6. Odstąpienie od umowy należy złożyć mailowo na adres : kontakt.dog.care@gmail.com, a produkt należy odesłać w nienaruszonym stanie na adres :

Good Dog Care Anna Grzonek

ul.Braci Czapskich 39,05-532 Pilawa

Lub korzystając ze zwrotu przewoźnika,który wybrany był podczas zakupu tj. Paczkomat (zwrot na Paczkomat ZGE01AP)

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta

§7
Warunki gwarancji i zwroty


1. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i wynosi 6 miesięcy.
2. Gwarancja jest ważna na terytorium Polski.
3. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i materiałowe produktu.
4. Gwarancja nie obejmuje wszelkich innych roszczeń niż te wymienione w punkcie 3. – a w szczególności: wad produktu powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwej konserwacji, modyfikacji produktu, niszczących zabrudzeń (oleje, farby, rozpuszczalniki, kwasy), uszkodzeń mechanicznych; zużycia materiałów w wyniku normalnego użytkowania, spowodowanych zdarzeniami losowymi (ogień, wilgoć, zgniecenia, rozerwania, rozcięcia, pogryzienie itp.).
5. Gwarancja jest ważna jedynie z dowodem zakupu produktu, posiadającym czytelną datę zakupu i oznakowanie sprzedawcy.
6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i ustawą o prawach konsumenta.
7. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu dochodzenia pokrycia strat lub utraconych zysków w wyniku powstałej wady, nawet objętej gwarancją.
8. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przydatność produktu do konkretnych celów oraz za następstwa ich wyboru i użytkowania.
9. Gwarancja zostaje przerwana w przypadku stwierdzenia wcześniejszej wady wymienionej w punkcie 4. lub / i napraw dokonanych we własnym zakresie.
10. Odpowiedzialność i koszty za wysyłkę do siedziby firmy Good Dog Care, chyba, że reklamacja nie dotyczy wad produkcyjnych i materiałowych produktu.
11. Po weryfikacji wady w siedzibie Good Dog Care produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy; w przypadku niedostępności takiego samego produktu zostanie on wymieniony na podobny bądź Klientowi zostaną zwrócone pieniądze.

12. Zwroty prosimy przesyłać na adres :

Good Dog Care Anna Grzonek

ul.Braci Czapskich 39

05-532 Pilawa


§8

Ochrona prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Good Dog Care Anna Grzonek, ul.Josepha Conrada 18/53, 01-922 Warszawa
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w zakresie wskazanym w formularzu zamówienia.
  3. Podanie danych osobowych przez Klienta ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji umowy sprzedaży.
  4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz żądania ich usunięcia.
  5. Klient może otrzymywać drogą elektroniczną, w szczególności na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, materiały o charakterze marketingowym lub promocyjnym, jeżeli wyrazi na to zgodę.
  6. Klient może w każdym czasie odwołać zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych lub promocyjnych wysyłanych drogą elektroniczną poprzez wysłanie informacji o odwołaniu na następujący adres poczty elektronicznej: kontakt.dog.care@gmail.com

§9

Własność intelektualna

  1. Wszelkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep, ich opisy lub zdjęcia, są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być prawnie chronione lub zastrzeżone.
  2. Klient przekazując Sklepowi zdjęcia zawierające produkty kupione w Sklepie, oświadcza, iż ma do niego wszelkie prawa autorskie i wyraża zgodę na publikację zdjęcia na stronie Sklepu oraz na profilu sklepu na portalach społecznościowych.

§10

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
  3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
  4. Informacja o zmianach w regulaminie zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany w zamówieniu. W terminie 14 dni od daty otrzymania wiadomości o zmianie Regulaminu Klient może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy.
  5. W przypadku nie dokonania wypowiedzenia umowy w terminie wskazany powyżej Klient jest związany postanowieniami zmienionego Regulaminu.

§11

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów